Regulamin 

zamieszczania ogłoszeń w sprawie pracy dla farmaceutów na stronie internetowej

Okręgowej Izby Aptekarskiej w Warszawie

Na stronie internetowej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Warszawie możliwe jest zamieszczenie ogłoszeń dotyczących poszukiwania pracy lub pracowników.

Zamieszczanie ogłoszeń następuje nieodpłatnie.

Ogłoszenia może złożyć:

-w przypadku ogłoszeń – dam pracę – właściciel lub współwłaściciel apteki, będący członkiem Izby,

-w przypadku ogłoszeń – szukam pracy – członek Izby.

Warunkami umieszczenia ogłoszenia są:

-przesłanie ogłoszenia drogą elektroniczną na adres:   ogloszenia@oia.waw.pl

-brak zaległych składek członkowskich zgłaszającego (Członka OIA w Warszawie).

Treść zgłoszenia powinna być zgodna ze stanem faktycznym.

Redaktor strony internetowej, ma prawo odmowy publikacji ogłoszenia bez podania powodów.

Podanie danych osobowych przesyłającego zgłoszenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie, w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, poprzez zamieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej Izby.

Postanowienia niniejszego regulaminu stosuje się odpowiednio do ogłoszeń dotyczących pracy w punkcie aptecznym, hurtowni farmaceutycznej oraz apteki szpitalnej, przy czym w tym ostatnim przypadku wymogu bycia członkiem Izby nie stosuje się do podmiotu prowadzącego aptekę szpitalną.

adres mailowy na który należy przesłać treść: ogloszenia@oia.waw.pl

 

INFORMACJA DODATKOWA

Oprócz pełnej treści ogłoszenia („pisanego z klawiatury” tj. bez załączników),  która ma zostać zamieszczona na stronie internetowej Izby  prosimy dodatkowo o podanie imienia i nazwisko Członka Izby (mgr farmacji przesyłającego ogłoszenie) oraz kontakt telefoniczny (przesyłającego ogłoszenie).

 

Leave a reply