Szanowne Koleżanki i Koledzy !
Uprzejmie informujemy, iż w tym roku X Wyjazdowa Sesja Szkoleniowa Właścicieli Aptek Ogólnodostępnych, odbędzie się, w hotelu IN BETWEEN w miejscowości Panieńszczyzna k. Lublina, od piątku 4 października do niedzieli 6 października.
W programie przewidujemy posiedzenia naukowo-szkoleniowe, za udział w których można będzie uzyskać 12 – 14 punktów edukacyjnych.
Wyjazd autokaru w piątek 4 października o godz. 10.30. Zbiórka o godz. 10.00 przed siedzibą Izby – ul. Żeromskiego 77, Warszawa.
Powrót do Warszawy w niedzielę 6 października ok. godz. 18.00 (wyjazd z hotelu po obiedzie ok. godz. 14.00 – 14.30).
Koszt udziału w Sesji dla członków OIA w Warszawie wynosi 190,- zł.
Pełna odpłatność wynosi 647,- zł.
Wpłaty gotówką przyjmujemy w biurze Izby (Anna Skołek) do środy 18 września br.
(Faktury będą do odbioru w hotelu w dniu wyjazdu).
Zgłoszenia prosimy przesyłać elektronicznie (anna.skolek@oia.waw.pl), lub pozostawić w biurze Izby do 18 września br. (środa).
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Ramowy program Sesji będzie zamieszczony na stronie internetowej Izby www.oia.waw.pl w zakładce „aktualności” w pierwszej połowie sierpnia, natomiast szczegółowy program w drugiej dekadzie września.
Przed złożeniem formularza zgłoszenia prosimy o uregulowanie składek członkowskich (co najmniej do września 2019 r.) gotówką lub kartą płatniczą w biurze Izby, oraz przelewem na konto:
21 1240 1138 1111 0000 0209 2153
Kwotę można sprawdzić telefonicznie u p. Bożeny Olech tel. 785 66 55 17.
mgr farm. Michał Byliniak
Zawiadomienie – KLIKNIJ TUTAJ.
DRUK ZGŁOSZENIA- KLIKNIJ TUTAJ.
Zostaw odpowiedź
Dodaj komentarz