Szanowne Koleżanki i Koledzy !

Uprzejmie informujemy, iż w tym roku X Wyjazdowa Sesja Szkoleniowa Właścicieli Aptek Ogólnodostępnych, odbędzie się, w hotelu IN BETWEEN w miejscowości Panieńszczyzna k. Lublina, od piątku 4 października do niedzieli 6 października.

W programie przewidujemy posiedzenia naukowo-szkoleniowe, za udział w których można będzie uzyskać 12 – 14 punktów edukacyjnych.

Wyjazd autokaru w piątek 4 października o godz. 10.30. Zbiórka o godz. 10.00 przed siedzibą Izby – ul. Żeromskiego 77, Warszawa.                     

Powrót do Warszawy w niedzielę 6 października ok. godz. 18.00 (wyjazd z hotelu po obiedzie ok. godz. 14.00 – 14.30).

Koszt udziału w Sesji dla członków OIA w Warszawie wynosi 190,- zł.

Pełna odpłatność wynosi 647,- zł.

Wpłaty gotówką przyjmujemy w biurze Izby (Anna Skołek) do środy 18 września br.

(Faktury będą do odbioru w hotelu w dniu wyjazdu).

Zgłoszenia prosimy przesyłać elektronicznie (anna.skolek@oia.waw.pl),  lub  pozostawić w biurze Izby do  18 września br. (środa).

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Ramowy program Sesji będzie zamieszczony na stronie internetowej Izby  www.oia.waw.pl w zakładce „aktualności” w pierwszej połowie sierpnia, natomiast szczegółowy program  w drugiej dekadzie września.

Przed złożeniem formularza zgłoszenia  prosimy o uregulowanie składek członkowskich (co najmniej do września 2019 r.) gotówką lub kartą płatniczą  w biurze Izby, oraz  przelewem na konto:

21 1240 1138 1111 0000 0209 2153

Kwotę można sprawdzić telefonicznie u p. Bożeny Olech  tel. 785 66 55 17.

mgr farm. Michał Byliniak       

Zawiadomienie – KLIKNIJ TUTAJ.

DRUK ZGŁOSZENIA- KLIKNIJ TUTAJ.



Zostaw odpowiedź