Program VII Sesji Szkoleniowej Kierowników Aptek Ogólnodostępnych

Sobienie Szlacheckie 19-20 maja 2018 r.

Sobota 19 maja

7.30 zbiórka przed siedzibą Izby – Warszawa, ul. Żeromskiego 77

8.00 wyjazd autokaru  do Sobieni Szlacheckich (Hotel Sobienie Królewskie Golf & Country Club)

9.00 – 9.45 zakwaterowanie w hotelu

9.45 uroczyste otwarcie Sesji, kawa powitalna

10.00 – 11.30 posiedzenie naukowo-szkoleniowe: Realizacja wniosków na środki pomocnicze

11.30 – 11.50 prezentacja firmy GAL; Prezentacja firmy Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych ?

11.50 – 13.20 posiedzenie naukowo-szkoleniowe: Jak mówić, aby ludzie nas słuchali, czyli zarządzanie innymi w pracy, domu i życiu wykładowca – mgr Monika Kapuścińska

13.20 – 14.20 obiad

14.20 – 15.50 posiedzenie naukowo-szkoleniowe: Motywacja do działania czyli jak ją wyzwalać w innych wykładowca – mgr Monika Kapuścińska

15.50 – 16.10 przerwa kawowa

16.10 – 17.40 posiedzenie naukowo-szkoleniowe: Aktualne problemy w recepturze pod katem raportowania do NFZ wykładowca – mgr farm. Agnieszka Chodkowska, Edyta Banaczkowska-Duda – WUM

17.40 – 19.30 czas wolny

19.30 – 22.00 kolacja

Niedziela 20 maja

8.30 – 9.30 śniadanie

9.30 – 11.00 posiedzenie naukowo-szkoleniowe: eRecepta – ostatnie zmiany w prawie wykładowca: mgr farm. Marian Witkowski

11.00 – 11.15 przerwa kawowa

11.15 – 11.30 prezentacja firmy

11.30 – 13.30 Problemy związane z realizacją recept – panel dyskusyjny z udziałem Pani mgr farm. Katarzyny STYŚ – Kierownikiem Działu Kontroli Aptek, Recept i Ordynacji Lekarskiej Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ

13.30 – 13.40 oficjalne zakończenie Sesji

13.40  – 14.40 obiad

14.40 wyjazd do Warszawy

***

P.T.

Kierownicy Aptek Ogólnodostępnych

Szanowne Koleżanki i Koledzy !

Uprzejmie informujemy, iż w tym roku VII Sesja Szkoleniowa Kierowników Aptek Ogólnodostępnych odbędzie się w dniach od 19 do 20 maja, w hotelu Sobienie Królewskie Country & Golf Club w Sobieniach Szlacheckich k. Otwocka. 

Podczas  Sesji odbędą się posiedzenia naukowo-szkoleniowe, za udział w których będzie można uzyskać ok. 12 punktów edukacyjnych  oraz  panel dyskusyjny z Panią mgr farm. KATARZNĄ STYŚ Kierownikiem Działu Kontroli Aptek, Recept i Ordynacji Lekarskiej Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, który będzie poświęcony problemom związanym z realizacją recept.

Zbiórka w dniu wyjazdu (sobota 19 maja)  o godz. 7.30 przed siedzibą  Izby  przy ul. Żeromskiego 77 w Warszawie

Wyjazd autobusu najpóźniej o godz. 8.00.

Powrót do Warszawy w niedzielę 20 maja ok. godz. 15.30 (wyjazd z Sobieni po obiedzie ok. godz. 14.40).

 

Warunki uczestnictwa w Sesji.

Za udział w Sesji: zakwaterowanie, wyżywienie członkowie  Izby wnoszą jedynie symboliczną  opłatę   w wysokości 123 zł .

Udział w posiedzeniach naukowo-szkoleniowych jest bezpłatny.

Zgłoszenia na sesję prosimy przesłać e-mailem: anna.skolek@oia.waw.pl lub pocztą  najpóźniej  do piątku 11 maja. Opłaty gotówką  (123 zł.) przyjmowane będą w biurze Izby  do wtorku 15 maja  br.

W najbliższych dniach program Sesji będzie zamieszczony na  stronie internetowej  www.warszawa.oia.org.pl w zakładce „aktualności”. Szczegółowy program otrzymają Państwo w dniu wyjazdu.

Przed złożeniem karty zgłoszenia prosimy o uregulowanie składek członkowskich (co najmniej do kwietnia 2018 r.) w biurze Izby lub przelewem na konto:

21 1240 1138 1111 0000 0209 2153

Kwotę zaległości można sprawdzić telefonicznie u p. Bożeny Olech (tel. 785  66 – 55 – 17)

UWAGA !!! W związku z  wyjazdem na VII Sesję Szkoleniową,  w maju nie odbędzie się czwartkowe spotkanie  Komisji.

zawiadomienie o VII Sesji Kierowników Aptek

karta zgłoszenia na VII Sesję (plik .pdf)

karta zgłoszenia VII  (plik .doc)

 

 



Zostaw odpowiedź