odbędzie się poza Biurem Izby w dniach 15-17 lutego br.

Wnioski o przyznaniu uprawnień na lutowej Radzie można składać (poczta, kurier, osoba trzecia, osobiście) do czwartku 14 lutego br.

Na posiedzeniu Rady zostaną podjęte m.in. uchwały:

  • przyznania (stwierdzenie) uprawnień PWZ (wniosek: KLIKNIJ TUTAJ)

Informacja dot. daty i godziny wręczenia uprawnień zostanie niezwłocznie podany na stronie internetowej Izby po ustaleniu szczegółów.

Planowany termin wręczenia uprawnień tj. dokumentów PWZF uzależniony jest od możliwości wydrukowania uprawnień i terminu wręczenia uprawnień bezpośrednio przez Prezesa Izby – wstępny termin ustałono pomiędzy 19 a 22 lutego w godzinach przedpołudniowych ok. 9-10. Spotkanie będzie trwało ok. 60 min i odbędzie się w Biurze Izby w Warszawie.

Wniosek o wpisanie na listę Seniorów pod linkiem: KLIKNIJ TUTAJ   w tej spawie prosimy o kontakt z p. Bożeną Olech 785-665-517)



Zostaw odpowiedź